Top 3 TikTok trend 2023-ban, amit építs be a stratégiádba

Gellén Liza
Gellén Liza
tiktoktrend

Tartalomgyártóként szenvedélyesen követi a legújabb trendeket és tudja, mitől döglik a légy TikTokon. Specialitása a tartalmak összeállítása, scriptek írása és a tudatos tervezés, aminek az eredménye a minőségi tartalom.

további cikkek tőle

Értesülj a legfrissebb trendekről!



    Akár saját oldalt szeretnénk indítani, akár a vállalkozásunk számára készítenénk tartalmakat, az egyik legjobb organikus eléréssel rendelkező platform kétségkívül a TikTok.

    A TikTok hivatalos riportja szerint, 2023-ban három trend alakítja majd a platformot: a szórakozás, mint a siker kulcsa, a humor és a közösség által kitalált ötletek sokszínűsége.

    Segítünk a marketingeseknek megérteni, hogy a fogyasztói igények hogyan változnak ebben az évben, hogyan dolgozzanak ki stratégiákat a TikTokon és készítsenek sikeres tartalmakat.

    Nézzük a három fő trendet

    1. A figyelemfelkeltés akkor sikeres, ha…

    Az emberek belefáradtak a félrevezető és semmitmondó „várj a végéig” kifejezéssel kezdődő videókba. 2023-ban a marketingszakembereknek olyan videókat érdemes készíteniük, amelyek felkeltik a figyelmet, ugyanakkor kivívják a bizalmat. A figyelem felkeltése a videó szórakoztató értékén múlik, és az első 2-3 másodperc megkapó mondanivalóján. A legtöbb TikTok tartalom esetében a cél a humor és a személyre szabott tartalom. Ezek a kreatív elemek elengedhetetlenek a platformon való sikerünkhöz!

    A bizalom azonban azon múlik, hogy ki meséli el a márka történetét. Nagyobb bizalmat kelt a tartalom, ha a néző úgy érzi, hogy egy átlagember tartalmait nézik. Ha egy TikTok felhasználó betekintést ad az életébe, személyes videókat gyárt, vagy megosztja az érdeklődési körét a közönségével, akkor a tartalom relevánsabb lesz a nézők számára.

    Figyeld a trendeket, és ragadd meg a közönség figyelmét az első 2-3 másodpercben a humor, relevancia, és személyesség útján!

    2. A humor kulcsfontosságú

    A járvány után az emberek új prioritásokat fogalmaztak meg a munka, a hobbi és a személyes kapcsolatok tekintetében. Valódi, tartalmas közösségi felületet szeretnének 2023-ban, és ennek nagy része abból adódik, hogy a humor és boldogság minden formáját előtérbe helyezik.

    A rövid, humoros tartalmak gyártása nagyszerű módja annak, hogy a felhasználók boldognak érezzék magukat a TikTokon. Segít nekik kapcsolatba lépni egymással és történeteket mesélni – nem is beszélve arról, hogy milyen nagy jelentőséggel bír, hogy a marketingesek elérjék a közönségüket. Globálisan, az öröm egyre nagyobb tényező az emberek vásárlási döntéseiben. Valójában a TikTok felhasználók 50 százaléka szerint a platform javítja a hangulatukat, és pozitív érzésekkel tölti el őket, további 41 százalékuk pedig azt mondta, hogy a „lelki feltöltődés” kulcsfontosságú a vásárlási motivációban.

    3. Ötletek, amiket a közösség épített!

    A TikTok közösségek segítik a felhasználókat, hogy gyorsan kötődjenek ezekhez az új érdeklődési körökhöz. Inspirálják egymást, hogy változtassanak rossz szokásaikon, vagy akár az életükön.

    A TikTok hiperszemélyes terek gyűjteménye, ahol az emberek felfedezhetik szenvedélyeiket. Már hallhattuk és olvashattuk azt is egy-két helyen, hogy “A TikTok az új Google”, hiszen a felhasználók gyakran fordulnak a TikTokhoz,  hogy választ találjanak konkrét kérdésekre, például sokszor keresnek főzési tanácsokat és gyereknevelési tippeket.

    Hogyan vidd sikerre a márkád TikTokon?

    • Fontos, a gyakori posztolás, törekedj napi 3-5 db tartalom megosztására
    • Találd meg a niche közönséged
    • Gyárts minőségi tartalmakat
    • Légy dinamikus és naprakész, kövesd a trendeket
    • Nézd meg hashtagek alapján, melyik videók a legsikeresebbek
    • Posztold újra a sikeres videóidat bátran
    • Vállald fel magad, beszélj, kommunikálj 

    Kérdések, amiket válaszolj meg magadnak a tartalomgyártás előtt!

    • Mit adok ezzel a videóval a közösségnek?
    • Mi a mondanivalója a videónak?
    • Kiknek szól a videóm?
    • Elég jó a videóm, ahhoz, hogy akár többen lementsék?
    • Át tudtam adni a lényeget pár másodperc alatt szórakoztatóan?

    Ha még nem gyártottál tartalmat a TikTokra, de szeretnél növekedni, célközönségedet új platformon elérni, akkor keress minket, és segítünk elérni céljaidat a TikTokon is!

    Nézd meg TikTok fiókunkat ide kattintva!

    Legutolsó bejegyzéseink

    összes bejegyzés megtekintése

    YCO Digital Agency

    Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
    Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.

    Megnézem

    Ahova jó tartozni

    A hely, ahol kifejezhetem mennyire hálás vagyok azoknak az embereknek, akik nap mint nap segítenek. Ahol mindig van mit ünnepelni! Ahol örömmel látnak. Ahol elismernek.
Alkalmazás, amely eszköz kezedben a mindennapos elismerés támogatásában, intézményében vagy a szervezeti kultúrájában.
    megismerem

    Csatlakozz szakmai műhelyünkhöz!

    Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!