Városmarketing a TikTokon, avagy hogyan építettük fel Pécs oldalát
A digitális világban a közösségi média jelentősége megkérdőjelezhetetlen, különösen a fiatalabb generációk körében. Ügynökségünk büszkén mutatja be, hogyan segítettünk Pécs […]
A digitális világban a közösségi média jelentősége megkérdőjelezhetetlen, különösen a fiatalabb generációk körében. Ügynökségünk büszkén mutatja be, hogyan segítettünk Pécs […]
Hogyan válhat egy drámasorozat kirobannó sikerré?A válasz egyszerű: egy komplex marketing stratégiával. Tehát legkedvesebb Olvasó, foglalj helyet egy pihentető székben, […]
5 nap alatt 100 millió felhasználó. Tudnak nekünk újat mutatni a több mint 10 éve futó alkalmazás fejlesztői? Nézzük, mivel hozott izgalomba mindenkit az Instagram újdonsült kistestvére, a Threads!
Utánajártunk és saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy vajon elegendő-e átosztani a TikTokról a tartalmat, vagy érdemes minőségibb videókkal operálni Reels esetén? Növekedhet organikusan az elérés Reels tartalommal, vagy ez csak mendemonda?
Pink Crocs, rózsaszín X-box konzol, Barbie ruhák a Primarktól a Prada-ig, Pink Burger és még sorolhatnánk. Közel 100 együttműködés született különböző márkák, valamint a Warner Bros. és a Mattel játékgyártó között.
Akár saját oldalt szeretnénk indítani, akár a vállalkozásunk számára készítenénk tartalmakat, az egyik legjobb organikus eléréssel rendelkező platform kétségkívül a TikTok.
Számos szakmai tekintély, rengeteg téma a digitális világ és az online marketing jelenéről és jövőjéről, újdonságok a ppcben és kommunikációs innovációk. Közel 50 előadáson volt szerencsénk részt venni az AdWorld 2022 tavaszi konferenciáján.
Nem mindegy milyen tartalmat osztasz meg a közösségi médiában, ha szeretnél elkötelezettséget és reakciót kiváltani a célközönségedből. A trendek irányt mutatnak, mi pedig összegyűjtöttük neked a 3 legfontosabbat.
Szinte még sose volt annyira aktuális a közösségi média kommunikáció és annak tudatos használata mint most. 2022 a változások éve, és a siker kulcsa az átgondolt social media stratégia és közösségépítés lesz.
Általánosságban elmondhatjuk, hogy a magyar üzleti és felhasználói réteg késve találkozik a világ vezető közösségi oldalainak híreivel. Nézz rá cikkünkre és vizsgáld velünk a nagy világ híreit!