Lady Whistledown naplójából: A Bridgerton sikeres marketing stratégiája
Hogyan válhat egy drámasorozat kirobannó sikerré?A válasz egyszerű: egy komplex marketing stratégiával. Tehát legkedvesebb Olvasó, foglalj helyet egy pihentető székben, […]
Hogyan válhat egy drámasorozat kirobannó sikerré?A válasz egyszerű: egy komplex marketing stratégiával. Tehát legkedvesebb Olvasó, foglalj helyet egy pihentető székben, […]
Megérkezett a Klaviyo 2024-es "Benchmark report", ami számos értékes tapasztalattal szolgál az e-kereskedelemmel foglalkozó szakemberek számára. Ha szeretnéd összehasonlítani a statisztikai adataidat a globális átlagokhoz képest, vagy tippeket keresel a javulásra, akkor olvasd tovább cikkünket!
5 nap alatt 100 millió felhasználó. Tudnak nekünk újat mutatni a több mint 10 éve futó alkalmazás fejlesztői? Nézzük, mivel hozott izgalomba mindenkit az Instagram újdonsült kistestvére, a Threads!
Utánajártunk és saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy vajon elegendő-e átosztani a TikTokról a tartalmat, vagy érdemes minőségibb videókkal operálni Reels esetén? Növekedhet organikusan az elérés Reels tartalommal, vagy ez csak mendemonda?
Pink Crocs, rózsaszín X-box konzol, Barbie ruhák a Primarktól a Prada-ig, Pink Burger és még sorolhatnánk. Közel 100 együttműködés született különböző márkák, valamint a Warner Bros. és a Mattel játékgyártó között.
A Super Bowl hirdetései rendkívül népszerűek és jelentős marketing eszközök, mivel a mérkőzést minden évben milliók nézik a világ minden tájáról.
Az elmúlt hónapokban a szakmai műhelyünk sokat dolgozott, gondolkodott a digitális márka, kommunikáció témakörén, és hogy hogyan lehetne utat mutatni azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik régóta a digitalizáció útját tapossák, mégis úgy érzik, hogy a világ gyorsabban mozog, mint ahogy ez cégként lekövethető lenne.
Egyre inkább visszatérő téma az új marketingtrendek körében a B4C marketing, tehát a Business For Customer koncepció. A korábbiakhoz képest a fő különbség, hogy adott esetben a vállalat nem pusztán eladni akarja a termékét, hanem a vásárlóért kíván tenni valamit, valami jót. Ebben az olvasatban sokkal nagyobb szerepet kap a vásárlói elégedettség, az ügyfélszolgálat és úgy általánosságban, a fogyasztóval kialakított kapcsolat.
Van, akinek a legrosszabb rémálom, van, akinek vissza nem térő alkalom, új tér a növekedésre, ha a gondosan menedzselt márka virtuális életét kell megtervezni, előkészíteni.
Ismerős az az érzés, amikor van egy szuper ötleted, célod, akár már konkrét terméked, de nem tudod hogyan fogj hozzá a megvalósításhoz, mert a környezetedben több hátráltató tényező is akad?