Top 3 TikTok trend 2023-ban, amit építs be a stratégiádba

Gellén Liza
Gellén Liza
tiktoktrend

Tartalomgyártóként szenvedélyesen követi a legújabb trendeket és tudja, mitől döglik a légy TikTokon. Specialitása a tartalmak összeállítása, scriptek írása és a tudatos tervezés, aminek az eredménye a minőségi tartalom.

további cikkek tőle

Értesülj a legfrissebb trendekről!



    Akár saját oldalt szeretnénk indítani, akár a vállalkozásunk számára készítenénk tartalmakat, az egyik legjobb organikus eléréssel rendelkező platform kétségkívül a TikTok.

    A TikTok hivatalos riportja szerint, 2023-ban három trend alakítja majd a platformot: a szórakozás, mint a siker kulcsa, a humor és a közösség által kitalált ötletek sokszínűsége.

    Segítünk a marketingeseknek megérteni, hogy a fogyasztói igények hogyan változnak ebben az évben, hogyan dolgozzanak ki stratégiákat a TikTokon és készítsenek sikeres tartalmakat.

    Nézzük a három fő trendet

    1. A figyelemfelkeltés akkor sikeres, ha…

    Az emberek belefáradtak a félrevezető és semmitmondó „várj a végéig” kifejezéssel kezdődő videókba. 2023-ban a marketingszakembereknek olyan videókat érdemes készíteniük, amelyek felkeltik a figyelmet, ugyanakkor kivívják a bizalmat. A figyelem felkeltése a videó szórakoztató értékén múlik, és az első 2-3 másodperc megkapó mondanivalóján. A legtöbb TikTok tartalom esetében a cél a humor és a személyre szabott tartalom. Ezek a kreatív elemek elengedhetetlenek a platformon való sikerünkhöz!

    A bizalom azonban azon múlik, hogy ki meséli el a márka történetét. Nagyobb bizalmat kelt a tartalom, ha a néző úgy érzi, hogy egy átlagember tartalmait nézik. Ha egy TikTok felhasználó betekintést ad az életébe, személyes videókat gyárt, vagy megosztja az érdeklődési körét a közönségével, akkor a tartalom relevánsabb lesz a nézők számára.

    Figyeld a trendeket, és ragadd meg a közönség figyelmét az első 2-3 másodpercben a humor, relevancia, és személyesség útján!

    2. A humor kulcsfontosságú

    A járvány után az emberek új prioritásokat fogalmaztak meg a munka, a hobbi és a személyes kapcsolatok tekintetében. Valódi, tartalmas közösségi felületet szeretnének 2023-ban, és ennek nagy része abból adódik, hogy a humor és boldogság minden formáját előtérbe helyezik.

    A rövid, humoros tartalmak gyártása nagyszerű módja annak, hogy a felhasználók boldognak érezzék magukat a TikTokon. Segít nekik kapcsolatba lépni egymással és történeteket mesélni – nem is beszélve arról, hogy milyen nagy jelentőséggel bír, hogy a marketingesek elérjék a közönségüket. Globálisan, az öröm egyre nagyobb tényező az emberek vásárlási döntéseiben. Valójában a TikTok felhasználók 50 százaléka szerint a platform javítja a hangulatukat, és pozitív érzésekkel tölti el őket, további 41 százalékuk pedig azt mondta, hogy a „lelki feltöltődés” kulcsfontosságú a vásárlási motivációban.

    3. Ötletek, amiket a közösség épített!

    A TikTok közösségek segítik a felhasználókat, hogy gyorsan kötődjenek ezekhez az új érdeklődési körökhöz. Inspirálják egymást, hogy változtassanak rossz szokásaikon, vagy akár az életükön.

    A TikTok hiperszemélyes terek gyűjteménye, ahol az emberek felfedezhetik szenvedélyeiket. Már hallhattuk és olvashattuk azt is egy-két helyen, hogy “A TikTok az új Google”, hiszen a felhasználók gyakran fordulnak a TikTokhoz,  hogy választ találjanak konkrét kérdésekre, például sokszor keresnek főzési tanácsokat és gyereknevelési tippeket.

    Hogyan vidd sikerre a márkád TikTokon?

    • Fontos, a gyakori posztolás, törekedj napi 3-5 db tartalom megosztására
    • Találd meg a niche közönséged
    • Gyárts minőségi tartalmakat
    • Légy dinamikus és naprakész, kövesd a trendeket
    • Nézd meg hashtagek alapján, melyik videók a legsikeresebbek
    • Posztold újra a sikeres videóidat bátran
    • Vállald fel magad, beszélj, kommunikálj 

    Kérdések, amiket válaszolj meg magadnak a tartalomgyártás előtt!

    • Mit adok ezzel a videóval a közösségnek?
    • Mi a mondanivalója a videónak?
    • Kiknek szól a videóm?
    • Elég jó a videóm, ahhoz, hogy akár többen lementsék?
    • Át tudtam adni a lényeget pár másodperc alatt szórakoztatóan?

    Ha még nem gyártottál tartalmat a TikTokra, de szeretnél növekedni, célközönségedet új platformon elérni, akkor keress minket, és segítünk elérni céljaidat a TikTokon is!

    Nézd meg TikTok fiókunkat ide kattintva!

    Legutolsó bejegyzéseink

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    Órákig tartó kreatív ötletelés helyett pár perces brainstorming? Hatékony és gyors szövegalkotás? Egy azonnal ott termő segítség, amikor elakadsz? Nem, ez nem csak egy szép álom a marketingesek számára. Ez a ChatGPT. Ha érdekel, hogy mi, mint ügynökség mire és hogyan használjuk, akkor olvass tovább!

    Katona Kriszti
    Katona Kriszti
    összes bejegyzés megtekintése

    YCO Digital Agency

    Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
    Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.

    Megnézem

    Ahova jó tartozni

    A hely, ahol kifejezhetem mennyire hálás vagyok azoknak az embereknek, akik nap mint nap segítenek. Ahol mindig van mit ünnepelni! Ahol örömmel látnak. Ahol elismernek.
Alkalmazás, amely eszköz kezedben a mindennapos elismerés támogatásában, intézményében vagy a szervezeti kultúrájában.
    megismerem

    Csatlakozz szakmai műhelyünkhöz!

    Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!