Omnichannel marketing, azaz a sok csatornás kommunikáció kihívásai
Miért okoz egyre nagyobb gondot a vállalatok és az ügynökségek számára, hogy média portfólióikat hatékonyan tudják kezelni? Hogyan jön ehhez az omnichannel marketing koncepciója?
Karrierje során mindennel is foglalkozott már, ami a digitális ügynökségi munkát érinti, de leginkább a marketing áll közel a szívéhez. Imádja a tanítást, amit kifejezetten szeret a cégen kívül is szélesíteni.
A YCO-n belül tanácsadással, stratégiai tervezéssel segíti az új ügyfelek bekerülését, és a meglévő ügyfélkör kihívásainak megoldását, de nem retten meg attól sem, ha be kell ugrani valamelyik kolléga mellé operatívan segíteni.
A szakmán belül a folyamatszemlélet, a látogatói útvonalak tervezése a zászlóshajója, amit akarva akaratlanul rákényszerít minden projektre, és csalódottan veszi tudomásul, ha valaki csak azért csinál valamit, mert az jó, vagy szép, ahelyett, hogy minden aktivitás egy bonyolult ökoszisztéma részeként, a célcsoport insight-ok tudatában, az előre tervezett mérhetőség oltárán készülne el!
Miért okoz egyre nagyobb gondot a vállalatok és az ügynökségek számára, hogy média portfólióikat hatékonyan tudják kezelni? Hogyan jön ehhez az omnichannel marketing koncepciója?