A márkák virtuális élete

YCO
YCO
márkák virtuális élete

Magunkra egy digitális szakmai műhelyként tekintünk, ahol minden héten magas kvalitású szakemberek, együtt dolgoznak saját ötleteken, és komoly célokkal rendelkező vállalatok egyedi problémáin. A publikációink a piacnak és a szakmának szólnak, reméljük a gondolatainkat hasznosnak találjátok!

további cikkek tőle

Értesülj a legfrissebb trendekről!



    Van, akinek a legrosszabb rémálom, van, akinek vissza nem térő alkalom, új tér a növekedésre, ha a gondosan menedzselt márka virtuális életét kell megtervezni, előkészíteni.

    Akárhogy is, az biztosan nem kérdés, hogy foglalkozni kell vele. És az is nyilvánvaló, hogy itt már nem „egyszerű online jelenlétről” van szó, vagyis távolról sem elegendő, ha a márkához tartozik weboldal. Esetleg facebook-profil. Vagy insta. Tiktok?

    De hogyan alakul a márkák online jelentléte?

    Közkedvelt téma manapság a technológia által lehetővé vált virtualitás. Annak különböző perspektívái. Például a metaverzum. A digitális ökoszisztéma. Még ha oly keveset is tudunk ezekről, hiszen éppen, hogy csak alakulóban vannak. De senki sem szeretne lemaradni, de kockáztatni sem, nehogy balul süljön el a sietség. A legtöbb márka ezért kivár, vagy csak a kipróbált terepre merészkedik, amelyet már többen használnak. Tapasztalataink szerint a jelenlegi állapot leginkább a Kisherceg által rajzolt kígyóra emlékeztet. Ami lenyelt egy elefántot. Így kb.

    Ha felrajzoljuk a tengelyeket is, akkor talán könnyebben lesz értelmezhető ez a „kalap”. A vízszintes tengely mutatja a virtualitás fokát, a digitális ökoszisztéma komplexitását, a függőleges tengelyen pedig a márkák száma található.

    virtuális márka

    Ezek alapján megállapítható, hogy nagyon kevés olyan márka van, amely egyáltalán nincs jelen a virtuális térben. Legalább egy weboldallal, vagy valamely közösségi oldalon egy profillal. Ehhez képest nagyon sok márka az „alapvető” online jelenlétet már kialakította magának, sőt, egész nagy arányban vannak azok, akik elkezdték a digitális eszköztár elemeit összekapcsolni. Talán még kevesen vannak, akik az offline eszközöket is bevonták ebbe a működési keretbe, vagy még inkább kialakítottak olyan szisztematikus aktivitást, amelynek során a különféle touchpointok (valós és virtuális kapcsolódási pontok) tervezetten együttműködnek

    Mi lehet az ideális megoldás egy márka számára? Mitől függ, hogy milyen mértékben szükséges ezt az ökoszisztémát felépíteni? Minden márka számára előbb-utóbb elérkezik a pillanat, hogy megtervezze és kialakítsa életét a virtualitásban? Milyen trendek hatnak minderre jelenleg?

    Ha pedig többet is szeretnél tudni a témáról, olvasd el Gergő előadását az idei BrandFestival-ról.

    Legutolsó bejegyzéseink

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    Órákig tartó kreatív ötletelés helyett pár perces brainstorming? Hatékony és gyors szövegalkotás? Egy azonnal ott termő segítség, amikor elakadsz? Nem, ez nem csak egy szép álom a marketingesek számára. Ez a ChatGPT. Ha érdekel, hogy mi, mint ügynökség mire és hogyan használjuk, akkor olvass tovább!

    Katona Kriszti
    Katona Kriszti
    összes bejegyzés megtekintése

    YCO Digital Agency

    Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
    Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.

    Megnézem

    Ahova jó tartozni

    A hely, ahol kifejezhetem mennyire hálás vagyok azoknak az embereknek, akik nap mint nap segítenek. Ahol mindig van mit ünnepelni! Ahol örömmel látnak. Ahol elismernek.
Alkalmazás, amely eszköz kezedben a mindennapos elismerés támogatásában, intézményében vagy a szervezeti kultúrájában.
    megismerem

    Csatlakozz szakmai műhelyünkhöz!

    Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!