2022 előrejelzések, trendek a Google szerint
Már 2 éve zajlik a pandémiás időszak, de vajon ez milyen hatást gyakorol a digitális marketing evolúciójára?
Ági szereti megismerni és megérteni az ügyfelek céljait, vágyait, és a YCO szakmai csapattal együtt segíteni számukra elérni ezeket. Az ügyfél a király elvet vallja, mindezt úgy, hogy a csapat és a benne dolgozó emberek érdekeit is nézze.
A munkájában kedveli az egyedi eseteket és szereti a józan paraszti ész elvét alkalmazni. Szívesen nyúl vissza a régi, jól bevált módszertanokhoz. Business coachként a coaching szemléletű vezetést igyekszik beintegrálni a folyamatokba.
Már 2 éve zajlik a pandémiás időszak, de vajon ez milyen hatást gyakorol a digitális marketing evolúciójára?
Mindenki arról beszél, hogy milyen hasznos eszköz a LinkedIn, mégsem hallani szuperjó magyar sikertörténeteket. Te kipróbáltad már marketing célokra?
Az online térben mindenkinek az egyik kiemelt célja a jobb Google helyezés. Tudtad, hogy ennek egyik pillére a rendszeresen karbantartott performancia?
A legutóbbi írásunkban a vevőszerzésről olvashattatok, ami általában a leginkább érdekli az ügyfeleinket is. Jójó, de mi van akkor, ha már megszereztük a vevőt? Tehát vásárolt tőlünk. Hátradőlünk és számolgatjuk a vásárlással járó nyereségünket?! Nem, itt nem ér véget a történet.