A „second life” minden előnye és következménye

YCO
YCO

Magunkra egy digitális szakmai műhelyként tekintünk, ahol minden héten magas kvalitású szakemberek, együtt dolgoznak saját ötleteken, és komoly célokkal rendelkező vállalatok egyedi problémáin. A publikációink a piacnak és a szakmának szólnak, reméljük a gondolatainkat hasznosnak találjátok!

további cikkek tőle

Értesülj a legfrissebb trendekről!



    Az utóbbi másfél-két év sokféle módon változtatta meg az életünket, hiszen több területen is gyors és váratlan változásokra kellett reagálnunk.

    Ebben a cikkben összegyűjtöttük, hogy mi várható 2022-ben a digitalizáció, az online jelenlét terén, melyek azok a trendek, új jelenségek, amelyek tovább erősödnek, vagy éppen eddig még kevésbé láthatóan voltak jelen, és most érnek el egyre szélesebb kört. Az alábbi ábrán látható a gyűjtés, melyhez gondolatainkat, következtetéseinket röviden megosztjuk veletek.

    trendek_2022
    trendek_2022

    A digitalizáció további erősödése egyértelmű, ami nemcsak a technológia területén hagy mély nyomokat, hanem az ember és az embert (és cégeket) körülvevő környezetben is. Elég csak a közösségi platformok erősödésére, vagy az egyre rövidülő figyelemre gondolni. Érzékelhető, hogy a cégeknek még rövidebb idejük van arra, hogy a fogyasztó figyelmét megragadják, hiszen nemcsak a rövid videók kerülnek előtérbe, hanem a “fogyasztható” tartalom is fontosabb, mint korábban bármikor.

    A digitalizációt technológiai fejlesztések alakítják, ez megmutatkozik abban, hogy egyre több automatizált folyamattal, vagy robottal találkozhatunk munkánk és életünk számos területén. Egyre inkább felértékelődik a nyomonkövethetőség és a hatékonyság-mérések, hiszen azt látjuk, hogy megoldható, hasznos, s ezért valamilyen KPI alapján szeretnénk ezt láthatóvá, érzékelhetővé tenni.

    Ebben a nagymértékben online és elektronikus világban nem szabad elfelejteni az embert, a fogyasztót sem, hiszen a végén Ő mond ítéletet a márkáról, a cégről, a termékünkről, a szolgáltatásunkról, vagyis arról, hogyan teljesítünk a piacon. Ez a fogyasztó pedig már kezd hozzászokni a hibrid élményekhez, ahhoz, hogy nemcsak az offline világban, hanem az online létben is meg kell, meg lehet látni a szépségeket, legyen szó akár egy “utazásról” vagy a vásárlás öröméről.

    Összességében úgy gondoljuk, hogy a digitalizáció és az online világ térnyerése már több mint egy újabb felület, ahol jelen vagyunk. Egyre inkább az látszik, hogy az évekkel ezelőtt jósolt “second life”, virtuális élet már itt van annak minden előnyével és következményével együtt.

    Legutolsó bejegyzéseink

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    A ChatGPT az új marketinges kolléga?

    Órákig tartó kreatív ötletelés helyett pár perces brainstorming? Hatékony és gyors szövegalkotás? Egy azonnal ott termő segítség, amikor elakadsz? Nem, ez nem csak egy szép álom a marketingesek számára. Ez a ChatGPT. Ha érdekel, hogy mi, mint ügynökség mire és hogyan használjuk, akkor olvass tovább!

    Katona Kriszti
    Katona Kriszti
    összes bejegyzés megtekintése

    YCO Digital Agency

    Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
    Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.

    Megnézem

    Ahova jó tartozni

    A hely, ahol kifejezhetem mennyire hálás vagyok azoknak az embereknek, akik nap mint nap segítenek. Ahol mindig van mit ünnepelni! Ahol örömmel látnak. Ahol elismernek.
Alkalmazás, amely eszköz kezedben a mindennapos elismerés támogatásában, intézményében vagy a szervezeti kultúrájában.
    megismerem

    Csatlakozz szakmai műhelyünkhöz!

    Olvass értékes szakmai cikkeket és inspirálódj velünk!