Közösségi média, mint kutatási aranybánya
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.
2005-ben azzal az álommal hoztunk létre a YCO-t, hogy bebizonyítsuk: nincsenek leküzdhetetlen akadályok.
Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő ökoszisztémákat hozzon létre.
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
Milyen bannerek nem teszik tönkre a felhasználói élményt?
Milyen módszert válasszunk a felhasználói élmény vizsgálatához? Most összegyűjtöttük azokat a sarokpontokat, melyek szükségesek egy UX kutatás megtervezéséhez.
Veled is előfordult már, hogy vásároltak nálad, de többet színét se láttad azoknak a vevőknek? Ne ess kétségbe, erre is van megoldás! Mutatjuk👇
A retró szó már biztosan így önmagában is a régi idők emlékeit hozza mindannyiunkból elő, de vajon hogyan hozható össze a marketinggel?
Mindenki szeretne nagyobb/jobb eredményeket elérni, és azt gondolják legtöbben, hogy ez csak a pénztől függ. Pedig a vevőszerzésnek van egy másik útja is.
Jogosan merülhet fel bennünk a kérdés, vajon hogy tud egy márka és egy fogyasztó között párkapcsolat kialakulni? Egy évvel ezelőtt még magunk sem gondoltuk, hogy két eltérő szereplő valóban állhat olyan közel egymáshoz mint egy pár.
Érdekel bárkit is, hogy milyen ember lenne a márka, amit menedzsel? Vagy másként, miért kellene, hogy érdekeljen bárkit is, a márka személyisége? Mit lehet ebből megtudni?
A felhasználói viselkedés elemzése nagy kihívásokat rejt magában, nézzük meg mik ezek!