Van egy márkám… Kész is vagyunk?
Természetesen nem. A márka nem statikus eleme a vállalatnak, hanem a stratégia része, mely folyamatos tervezést és megvalósítást igényel. Vagyis tudatos építkezést.
Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.
2005-ben azzal az álommal hoztunk létre a YCO-t, hogy bebizonyítsuk: nincsenek leküzdhetetlen akadályok.
Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő ökoszisztémákat hozzon létre.
Természetesen nem. A márka nem statikus eleme a vállalatnak, hanem a stratégia része, mely folyamatos tervezést és megvalósítást igényel. Vagyis tudatos építkezést.
Bár rengeteg az információ, mégis egyre több a kérdés a koronavírus hatása és annak várható gazdasági következményei kapcsán.
Mi lehet annál izgalmasabb, hogy a marketing szakértők a jövőbe látnak? Az, ha a jóslataik meg is valósulnak. Több tucat nagyobb marketing trendet fel lehetne sorolni, amik világszinten megvalósulhatnak a közeljövőben, azonban gyűjtésünket most 6 online marketing trendek szerepére szűkítettük, elsősorban a hazai piac sajátosságait figyelembe véve.
Az internet és a webdesign jó pár fejlődési szakaszon van túl a ‘90-es évek óta. Kezdetben egy kód megírása is olyannyira új és nagy kihívásnak számított, hogy a weboldal tulajdonosok nem is igen törődtek a felhasználóbarát funkciókkal vagy az esztétikummal. Ma már azonban a design trendek hatására alapkövetelmény a jó felhasználói élmény, a vonzó, mobilbarát és gyors weboldal.
Beszéljük a fogyasztói trendek kérdéséről is. A nemzetközi tendenciákat végiggondolva, a hazai fogyasztókról gyűjtött ismereteinkkel szintetizálva mi is megfogalmaztuk azokat a trendeket, melyekről azt gondoljuk, hogy 2020-ban hatással lesznek a magyar fogyasztókra, ezért marketing szakemberként és vállalatvezetőként nem mehetünk el mellettük.
Az egyre inkább perszonalizált fogyasztás korszakában a vásárlóknak nincs szükségük számokra vagy ígéretekre, csak az számít, hogy az adott termék miért fontos vagy előnyös a számukra. A storytelling technikák ebben segítik a vásárlókat.
Egyre elterjedtebb szegmentációs stratégiát jelent a fogyasztói perszóna definiálása egy-egy célcsoportban, hiszen a fogyasztók pontosabb ismeretek képes támogatni a vezetői döntéshozatalt.
A digitalizációval marketingkutatás is folyamatosan fejlődik. Fontos az új lehetőségek nyomon követése, különös tekintettel a technológia által támogatott megoldásokat.
Az online módszerek erősödésével egyre gyakrabban alkalmazott irány az online közösség (Market Research Online Communities (MROC)).