A felhasználói viselkedés vizsgálata
A felhasználói viselkedés elemzése nagy kihívásokat rejt magában, nézzük meg mik ezek!
A felhasználói viselkedés elemzése nagy kihívásokat rejt magában, nézzük meg mik ezek!
A pandémia a fogyasztói szokások jelentős változásával járt együtt, mely azt is magával hozta, hogy a korábban kialakított szegmentációkat némiképp át kellett gondolni. COVID-szegmensek különböző meghatározásai ennek okán jöttek létre.
Természetesen nem. A márka nem statikus eleme a vállalatnak, hanem a stratégia része, mely folyamatos tervezést és megvalósítást igényel. Vagyis tudatos építkezést.
Beszéljük a fogyasztói trendek kérdéséről is. A nemzetközi tendenciákat végiggondolva, a hazai fogyasztókról gyűjtött ismereteinkkel szintetizálva mi is megfogalmaztuk azokat a trendeket, melyekről azt gondoljuk, hogy 2020-ban hatással lesznek a magyar fogyasztókra, ezért marketing szakemberként és vállalatvezetőként nem mehetünk el mellettük.
Egyre elterjedtebb szegmentációs stratégiát jelent a fogyasztói perszóna definiálása egy-egy célcsoportban, hiszen a fogyasztók pontosabb ismeretek képes támogatni a vezetői döntéshozatalt.
Miért okoz egyre nagyobb gondot a vállalatok és az ügynökségek számára, hogy média portfólióikat hatékonyan tudják kezelni? Hogyan jön ehhez az omnichannel marketing koncepciója?
Megtakarítás: Nem a jövedelmi viszonyok hatnak leginkább a megtakarítási szokásokra, hanem az otthonról hozott szokásaink.