#marketingkutatás
Van élet a fókuszcsoport után!
Cikkünkben olyan kvalitatív módszereket mutatunk be, melyek az online tér adottságait kihasználva minden eddiginél mélyebb fogyasztói insight-okat szolgáltatnak.
Mi is az a fókuszcsoport? Hogyan változott az utóbbi években?
Cikkünk legfőbb témája a fókuszcsoportos viták módszere (angolul focus group discussion vagy fgd rövidítéssel leírható), ami a kvalitatív kutatási módszerek egyik legfőbb képviselője.
Mikor kezdjünk piackutatásba?
Tudjuk, látjuk, érzékeljük, hogy számos esetben felmerül a kérdés, hogy egy adott szituáció, döntési probléma esetén szükség lenne külső, megerősítő vagy éppen kiegészítő jellegű adatokra, információkra, de ezek begyűjtése, elemzése meglehetősen idő- és költségigényes, így nehéz eldönteni, hogy megéri-e.
Hogyan változtatta meg a pandémia a vásárlási szokásainkat?
A COVID-19 drámai módon megváltoztatta a vállalkozások és a fogyasztók magatartását. Az elmúlt közel két évben szemtanúi voltunk többek között a pánikszerű vásárlásnak, az „otthoni gazdaság” térnyerésének és az érintés nélküli vásárlás irányába történő erőteljes elmozdulásnak.
Közösségi média, mint kutatási aranybánya
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
Ügyfélélmény (CX) és a Felhasználói élmény (UX) jelentése, kapcsolata
A UX és a CX kifejezésekkel kapcsolatban azt látjuk, hogy az ügyfelek, de néha a szakma is elég hektikusan dobálózik. Ezért most megnézzük, hogy mit is jelentenek pontosan és miért fontos ez számunkra!
UX kutatás 1×1
Milyen módszert válasszunk a felhasználói élmény vizsgálatához? Most összegyűjtöttük azokat a sarokpontokat, melyek szükségesek egy UX kutatás megtervezéséhez.
Milyen ember lenne a márkám? – A márkaszemélyiség mérése
Érdekel bárkit is, hogy milyen ember lenne a márka, amit menedzsel? Vagy másként, miért kellene, hogy érdekeljen bárkit is, a márka személyisége? Mit lehet ebből megtudni?
Szegmentáció innovatív online megoldásokkal
Egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy a gyakorlatban nem mindig van lehetőség nagy és átfogó kutatások lebonyolítására egy-egy vállalati döntés meghozatalához. Ilyen esetekben jó megoldást jelentenek az online kvalitatív módszerek, amivel akár a szegmentáció is megvalósítható. Mutatjuk, hogyan...