#marketingkutatás

kvalitatív szegmentáció

Szegmentáció innovatív online megoldásokkal

Egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy a gyakorlatban nem mindig van lehetőség nagy és átfogó kutatások lebonyolítására egy-egy vállalati döntés meghozatalához. Ilyen esetekben jó megoldást jelentenek az online kvalitatív módszerek, amivel akár a szegmentáció is megvalósítható. Mutatjuk, hogyan...

YCO
YCO
covid-19 szegmensek

Variációk COVID-szegmensekre

A pandémia a fogyasztói szokások jelentős változásával járt együtt, mely azt is magával hozta, hogy a korábban kialakított szegmentációkat némiképp át kellett gondolni. COVID-szegmensek különböző meghatározásai ennek okán jöttek létre.

YCO
YCO
brand research

Márkakutatás okosan

Marketing szempontból a márkakutatás a fogyasztói gondolkodás és tapasztalatok megismerésére fókuszál. A komplex kép kialakítása nem egyszerű feladat, de megfelelő eszközökkel lehetséges.

YCO
YCO