Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.
2005-ben azzal az álommal hoztunk létre a YCO-t, hogy bebizonyítsuk: nincsenek leküzdhetetlen akadályok.
Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő ökoszisztémákat hozzon létre.
YCO bejegyzései
Business For Community: a B4C múltja, jövője
Egyre inkább visszatérő téma az új marketingtrendek körében a B4C marketing, tehát a Business For Customer koncepció. A korábbiakhoz képest a fő különbség, hogy adott esetben a vállalat nem pusztán eladni akarja a termékét, hanem a vásárlóért kíván tenni valamit, valami jót. Ebben az olvasatban sokkal nagyobb szerepet kap a vásárlói elégedettség, az ügyfélszolgálat és úgy általánosságban, a fogyasztóval kialakított kapcsolat.
A márkák virtuális élete
Van, akinek a legrosszabb rémálom, van, akinek vissza nem térő alkalom, új tér a növekedésre, ha a gondosan menedzselt márka virtuális életét kell megtervezni, előkészíteni.
Purpose – valóban a fogyasztókért létezünk?
BrandFestival, ahol a nemzetközi és hazai marketing szakma meghatározó szereplői segítenek a legfontosabb trendek megértésében.
Van élet a fókuszcsoport után!
Cikkünkben olyan kvalitatív módszereket mutatunk be, melyek az online tér adottságait kihasználva minden eddiginél mélyebb fogyasztói insight-okat szolgáltatnak.
Mi is az a fókuszcsoport? Hogyan változott az utóbbi években?
Cikkünk legfőbb témája a fókuszcsoportos viták módszere (angolul focus group discussion vagy fgd rövidítéssel leírható), ami a kvalitatív kutatási módszerek egyik legfőbb képviselője.
Mikor kezdjünk piackutatásba?
Tudjuk, látjuk, érzékeljük, hogy számos esetben felmerül a kérdés, hogy egy adott szituáció, döntési probléma esetén szükség lenne külső, megerősítő vagy éppen kiegészítő jellegű adatokra, információkra, de ezek begyűjtése, elemzése meglehetősen idő- és költségigényes, így nehéz eldönteni, hogy megéri-e.
A „second life” minden előnye és következménye
Az utóbbi másfél-két év sokféle módon változtatta meg az életünket, hiszen több területen is gyors és váratlan változásokra kellett reagálnunk.
Meghökkentő marketingmegoldások a nagyvilágból
Ebben a cikkben olyan marketing és marketingkommunikációs példákat hoztunk Nektek, amelyek valamilyen szempontból a mi érdeklődésünket is felkeltették, vagy már régóta figyeljük az adott cég/márka ilyen jellegű tevékenységét. Példáink nagyobb része kifejezetten a 2021-es évre vonatkozik, de olyanok is vannak, amelyek már régebbre nyúlnak vissza