YCO

digitális ügynökség

Magunkra egy digitális szakmai műhelyként tekintünk, ahol minden héten magas kvalitású szakemberek, együtt dolgoznak saját ötleteken, és komoly célokkal rendelkező vállalatok egyedi problémáin. A publikációink a piacnak és a szakmának szólnak, reméljük a gondolatainkat hasznosnak találjátok!

Segítünk víziók megvalósításában, legyen szó a márkáról, vagy csak egy érdekes projektről, de akár olyan elképzelésről, melynek még neve sincs.

2005-ben azzal az álommal hoztunk létre a YCO-t, hogy bebizonyítsuk: nincsenek leküzdhetetlen akadályok.

Mára egy olyan szakmai alapokon szerveződő közösséggé nőttük ki magunkat, amely képes megkérdőjelezni a status quot és alapjaitól újragondolni a berögzült szokásokat, annak érdekében, hogy fenntarthatóbb, etikusabb és a kor igényeihez illeszkedő ökoszisztémákat hozzon létre.

YCO bejegyzései

kvalitatív szegmentáció

Szegmentáció innovatív online megoldásokkal

Egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy a gyakorlatban nem mindig van lehetőség nagy és átfogó kutatások lebonyolítására egy-egy vállalati döntés meghozatalához. Ilyen esetekben jó megoldást jelentenek az online kvalitatív módszerek, amivel akár a szegmentáció is megvalósítható. Mutatjuk, hogyan...

YCO
YCO
covid-19 szegmensek

Variációk COVID-szegmensekre

A pandémia a fogyasztói szokások jelentős változásával járt együtt, mely azt is magával hozta, hogy a korábban kialakított szegmentációkat némiképp át kellett gondolni. COVID-szegmensek különböző meghatározásai ennek okán jöttek létre.

YCO
YCO
online marketing trendek

2021-es online marketing trendek

Ha visszatekintünk 2020-ra, akkor abban mindannyian egyetérthetünk, hogy nem volt túl barátságos hozzánk. Összefoglaltuk, hogyan érezhetjük ennek hatását az online marketingben.

YCO
YCO
brand research

Márkakutatás okosan

Marketing szempontból a márkakutatás a fogyasztói gondolkodás és tapasztalatok megismerésére fókuszál. A komplex kép kialakítása nem egyszerű feladat, de megfelelő eszközökkel lehetséges.

YCO
YCO

Új vevőket akarok! De hogyan fogjak neki?

Ha azt kérdezzük partnereinktől, hogy mi érdekli őket leginkább, szinte biztosak lehetünk abban, hogy a többség azonnal rávágja: hogyan lehet még több vevőm? Ami a legtöbb esetben kézenfekvő és érthető, hiszen az új vevő több bevételt és nagyobb profitot jelent. Vagy mégsem?

YCO
YCO