Közösségi média, mint kutatási aranybánya
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
Mindenki arról beszél, hogy milyen hasznos eszköz a LinkedIn, mégsem hallani szuperjó magyar sikertörténeteket. Te kipróbáltad már marketing célokra?
Milyen bannerek nem teszik tönkre a felhasználói élményt?
A UX és a CX kifejezésekkel kapcsolatban azt látjuk, hogy az ügyfelek, de néha a szakma is elég hektikusan dobálózik. Ezért most megnézzük, hogy mit is jelentenek pontosan és miért fontos ez számunkra!
Milyen módszert válasszunk a felhasználói élmény vizsgálatához? Most összegyűjtöttük azokat a sarokpontokat, melyek szükségesek egy UX kutatás megtervezéséhez.
Ha azt mondom, weboldal elemzés, valószínűleg technikai tesztelésre, a beállítások optimalizálására gondolsz elsőként, pedig a felhasználói élmény monitorozásáról sem szabad megfeledkeznünk.
Az online térben mindenkinek az egyik kiemelt célja a jobb Google helyezés. Tudtad, hogy ennek egyik pillére a rendszeresen karbantartott performancia?
Vettél már részt olyan meetingen, ahol az időszakos célokat beszéltétek át? Gondolkodtál azon, hogy hogyan lehet számszerűsíteni vagy mérni őket? Olvastál már arról, hogy mitől jó egy cél? Most ezekre keressük a válaszokat!
Veled is előfordult már, hogy vásároltak nálad, de többet színét se láttad azoknak a vevőknek? Ne ess kétségbe, erre is van megoldás! Mutatjuk👇
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.