Find Your Y workshop 2020 – digitális trendek
Fókuszban a legújabb digitális trendek és stratégiák, amik meghatározzák az idei évünket!
Fókuszban a legújabb digitális trendek és stratégiák, amik meghatározzák az idei évünket!
Az egyre inkább perszonalizált fogyasztás korszakában a vásárlóknak nincs szükségük számokra vagy ígéretekre, csak az számít, hogy az adott termék miért fontos vagy előnyös a számukra. A storytelling technikák ebben segítik a vásárlókat.
Egyre elterjedtebb szegmentációs stratégiát jelent a fogyasztói perszóna definiálása egy-egy célcsoportban, hiszen a fogyasztók pontosabb ismeretek képes támogatni a vezetői döntéshozatalt.
A digitalizációval marketingkutatás is folyamatosan fejlődik. Fontos az új lehetőségek nyomon követése, különös tekintettel a technológia által támogatott megoldásokat.
Az online módszerek erősödésével egyre gyakrabban alkalmazott irány az online közösség (Market Research Online Communities (MROC)).
Miért okoz egyre nagyobb gondot a vállalatok és az ügynökségek számára, hogy média portfólióikat hatékonyan tudják kezelni? Hogyan jön ehhez az omnichannel marketing koncepciója?
Megtakarítás: Nem a jövedelmi viszonyok hatnak leginkább a megtakarítási szokásokra, hanem az otthonról hozott szokásaink.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.