Kis cselekedetek, nagy örömök – Beekind2020
2020 azt tanította nekünk, hogy a legfurcsább helyzetekben sem vagyunk egyedül, ezért kis csapatunk összefogott és együtt segítettünk másokon.
2020 azt tanította nekünk, hogy a legfurcsább helyzetekben sem vagyunk egyedül, ezért kis csapatunk összefogott és együtt segítettünk másokon.
Nem voltunk tétlenek a home office alatt sem. Belső kutatást végeztünk. Csapatunk online közösség formájában adott visszajelzéseket, ami alapján igyekeztünk támogatni mindenkit.
Marketing szempontból a márkakutatás a fogyasztói gondolkodás és tapasztalatok megismerésére fókuszál. A komplex kép kialakítása nem egyszerű feladat, de megfelelő eszközökkel lehetséges.
Ha azt kérdezzük partnereinktől, hogy mi érdekli őket leginkább, szinte biztosak lehetünk abban, hogy a többség azonnal rávágja: hogyan lehet még több vevőm? Ami a legtöbb esetben kézenfekvő és érthető, hiszen az új vevő több bevételt és nagyobb profitot jelent. Vagy mégsem?
A Facebook újabb kísérletet tesz shopping birodalma kiépítésére, ám ezúttal Mark Zuckerberg maga vezeti az építési munkálatokat a Facebook Shops formájában.
Természetesen nem. A márka nem statikus eleme a vállalatnak, hanem a stratégia része, mely folyamatos tervezést és megvalósítást igényel. Vagyis tudatos építkezést.
Bár rengeteg az információ, mégis egyre több a kérdés a koronavírus hatása és annak várható gazdasági következményei kapcsán.
Mi lehet annál izgalmasabb, hogy a marketing szakértők a jövőbe látnak? Az, ha a jóslataik meg is valósulnak. Több tucat nagyobb marketing trendet fel lehetne sorolni, amik világszinten megvalósulhatnak a közeljövőben, azonban gyűjtésünket most 6 online marketing trendek szerepére szűkítettük, elsősorban a hazai piac sajátosságait figyelembe véve.
Az internet és a webdesign jó pár fejlődési szakaszon van túl a ‘90-es évek óta. Kezdetben egy kód megírása is olyannyira új és nagy kihívásnak számított, hogy a weboldal tulajdonosok nem is igen törődtek a felhasználóbarát funkciókkal vagy az esztétikummal. Ma már azonban a design trendek hatására alapkövetelmény a jó felhasználói élmény, a vonzó, mobilbarát és gyors weboldal.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.