#marketing

Így legyen sikeres Google Ads fiókod 2025-ben

Egy dolog biztos a változó (PPC-s) világban: Google Ads hirdetésre szinte minden esetben szüksége van egy márkának ahhoz, hogy érvényesülni tudjon a digitális világban. Akár új fiókot, márkát szeretnél indítani, akár meglévő fiókodnak szeretnél újult erővel nekifutni 2025-ben, ebben a cikkben segítek kihozni a legtöbbet fiókodból.

Kiss Peti
Kiss Peti
tiktok-ppc-cover

Elhirdettünk TikTokon 13 millió Ft-ot, megérte?

Az elmúlt évek egyik legnagyobb újítása a TikTok platform meteorszerű berobbanása volt a hazai (és nemzetközi) piacra is, a lelkes PPC közösség pedig azonnal meglátta a lehetőséget a kíváncsi szemek lefoglalására. Közel két év alatt partnereinkkel 13 Millió Ft-ot költöttünk el a TikTokon kampányokra, de vajon megérte? Derítsük ki együtt!

Kiss Peti
Kiss Peti
A ChatGPT az új marketinges kolléga?

A ChatGPT az új marketinges kolléga?

Órákig tartó kreatív ötletelés helyett pár perces brainstorming? Hatékony és gyors szövegalkotás? Egy azonnal ott termő segítség, amikor elakadsz? Nem, ez nem csak egy szép álom a marketingesek számára. Ez a ChatGPT. Ha érdekel, hogy mi, mint ügynökség mire és hogyan használjuk, akkor olvass tovább!

Katona Kriszti
Katona Kriszti
B4C

Business For Community: a B4C múltja, jövője

Egyre inkább visszatérő téma az új marketingtrendek körében a B4C marketing, tehát a Business For Customer koncepció. A korábbiakhoz képest a fő különbség, hogy adott esetben a vállalat nem pusztán eladni akarja a termékét, hanem a vásárlóért kíván tenni valamit, valami jót. Ebben az olvasatban sokkal nagyobb szerepet kap a vásárlói elégedettség, az ügyfélszolgálat és úgy általánosságban, a fogyasztóval kialakított kapcsolat.

YCO
YCO