#ppc

Így legyen sikeres Google Ads fiókod 2025-ben

Egy dolog biztos a változó (PPC-s) világban: Google Ads hirdetésre szinte minden esetben szüksége van egy márkának ahhoz, hogy érvényesülni tudjon a digitális világban. Akár új fiókot, márkát szeretnél indítani, akár meglévő fiókodnak szeretnél újult erővel nekifutni 2025-ben, ebben a cikkben segítek kihozni a legtöbbet fiókodból.

Kiss Peti
Kiss Peti
tiktok-ppc-cover

Elhirdettünk TikTokon 13 millió Ft-ot, megérte?

Az elmúlt évek egyik legnagyobb újítása a TikTok platform meteorszerű berobbanása volt a hazai (és nemzetközi) piacra is, a lelkes PPC közösség pedig azonnal meglátta a lehetőséget a kíváncsi szemek lefoglalására. Közel két év alatt partnereinkkel 13 Millió Ft-ot költöttünk el a TikTokon kampányokra, de vajon megérte? Derítsük ki együtt!

Kiss Peti
Kiss Peti
blog-cover_whatisremarketing

Találkoztunk mi már? – Avagy miért kötelező a remarketing neked is?

Felmentem a kedvenc ruhaboltom oldalára, megnéztem egy szimpatikus cipőt, és elhagytam az oldalt. A következő két hétben bárhova mentem az interneten, eme csodás cipő követett mindenhova, presszionálva, hogy fejezzem be a vásárlást, aminek egy ideig ellen tudok állni, de a végén úgyis győz a cipő. Ismerős a történet? A remarketing az online marketingesek egyik leghatékonyabb eszköze, nézzük meg, mit értünk ez alatt és hogyan működik.

Kiss Peti
Kiss Peti
google ads optimalizálás

Hogyan optimalizáljunk Google hirdetést?

Ahány ember, annyi értelmezés létezik az “optimalizálás” kifejezésre. Bár a fogalmi meghatározás mindenkinél eltér, egy dologban egyetérthetünk: a fizetett hirdetések optimalizálása napról napra fontosabbá válik, hogy az egyre sűrűbb piacon is ki tudjunk emelkedni a versenytársak közül, és ügyfeleinknek folyamatosan javuló eredményeket tudjunk biztosítani.

Kiss Peti
Kiss Peti