Nyűgözd le a célcsoportjaidat!
Ha definiáltuk a célcsoportjainkat, azt is tudnunk kell, hogyan használjuk fel az online megjelenésünk és kommunikációnk hatékonyságának növelésére.
Ha definiáltuk a célcsoportjainkat, azt is tudnunk kell, hogyan használjuk fel az online megjelenésünk és kommunikációnk hatékonyságának növelésére.
A buyer personák megértése kulcsfontosságú a marketing és az értékesítés szempontjából. Ezek a profilok segítenek, hogy megértsd ügyfeleid és megtaláld a velük való kommunikáció legjobb módjait.
A pandémia a fogyasztói szokások jelentős változásával járt együtt, mely azt is magával hozta, hogy a korábban kialakított szegmentációkat némiképp át kellett gondolni. COVID-szegmensek különböző meghatározásai ennek okán jöttek létre.
2021-ben az email marketing továbbra is a leghatékonyabb eszközök egyike a digitális hirdetői piacon bármely iparágat is vizsgáljuk. Elengedhetetlen hogy tudásunkat frissen tartsuk és tisztában legyünk a legforróbb trendekkel, melyek alakítani fogják az előttünk álló év emailes piacát. Ássunk hát együtt a dolgok mélyére!
Ha visszatekintünk 2020-ra, akkor abban mindannyian egyetérthetünk, hogy nem volt túl barátságos hozzánk. Összefoglaltuk, hogyan érezhetjük ennek hatását az online marketingben.
Elismeréssel debütáltunk a Marketing Diamond Awards országos versenyen.
2020 azt tanította nekünk, hogy a legfurcsább helyzetekben sem vagyunk egyedül, ezért kis csapatunk összefogott és együtt segítettünk másokon.
Nem voltunk tétlenek a home office alatt sem. Belső kutatást végeztünk. Csapatunk online közösség formájában adott visszajelzéseket, ami alapján igyekeztünk támogatni mindenkit.
Marketing szempontból a márkakutatás a fogyasztói gondolkodás és tapasztalatok megismerésére fókuszál. A komplex kép kialakítása nem egyszerű feladat, de megfelelő eszközökkel lehetséges.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.