Lady Whistledown naplójából: A Bridgerton sikeres marketing stratégiája
Hogyan válhat egy drámasorozat kirobannó sikerré?A válasz egyszerű: egy komplex marketing stratégiával. Tehát legkedvesebb Olvasó, foglalj helyet egy pihentető székben, […]
Hogyan válhat egy drámasorozat kirobannó sikerré?A válasz egyszerű: egy komplex marketing stratégiával. Tehát legkedvesebb Olvasó, foglalj helyet egy pihentető székben, […]
Órákig tartó kreatív ötletelés helyett pár perces brainstorming? Hatékony és gyors szövegalkotás? Egy azonnal ott termő segítség, amikor elakadsz? Nem, ez nem csak egy szép álom a marketingesek számára. Ez a ChatGPT. Ha érdekel, hogy mi, mint ügynökség mire és hogyan használjuk, akkor olvass tovább!
5 nap alatt 100 millió felhasználó. Tudnak nekünk újat mutatni a több mint 10 éve futó alkalmazás fejlesztői? Nézzük, mivel hozott izgalomba mindenkit az Instagram újdonsült kistestvére, a Threads!
Utánajártunk és saját bőrünkön tapasztaltuk, hogy vajon elegendő-e átosztani a TikTokról a tartalmat, vagy érdemes minőségibb videókkal operálni Reels esetén? Növekedhet organikusan az elérés Reels tartalommal, vagy ez csak mendemonda?
Pink Crocs, rózsaszín X-box konzol, Barbie ruhák a Primarktól a Prada-ig, Pink Burger és még sorolhatnánk. Közel 100 együttműködés született különböző márkák, valamint a Warner Bros. és a Mattel játékgyártó között.
A Super Bowl hirdetései rendkívül népszerűek és jelentős marketing eszközök, mivel a mérkőzést minden évben milliók nézik a világ minden tájáról.
Akár saját oldalt szeretnénk indítani, akár a vállalkozásunk számára készítenénk tartalmakat, az egyik legjobb organikus eléréssel rendelkező platform kétségkívül a TikTok.
Az elmúlt hónapokban a szakmai műhelyünk sokat dolgozott, gondolkodott a digitális márka, kommunikáció témakörén, és hogy hogyan lehetne utat mutatni azoknak a márkáknak, vállalatoknak, akik régóta a digitalizáció útját tapossák, mégis úgy érzik, hogy a világ gyorsabban mozog, mint ahogy ez cégként lekövethető lenne.
BrandFestival, ahol a nemzetközi és hazai marketing szakma meghatározó szereplői segítenek a legfontosabb trendek megértésében.
Már 2 éve zajlik a pandémiás időszak, de vajon ez milyen hatást gyakorol a digitális marketing evolúciójára?