2022 előrejelzések, trendek a Google szerint
Már 2 éve zajlik a pandémiás időszak, de vajon ez milyen hatást gyakorol a digitális marketing evolúciójára?
Már 2 éve zajlik a pandémiás időszak, de vajon ez milyen hatást gyakorol a digitális marketing evolúciójára?
Az utóbbi másfél-két év sokféle módon változtatta meg az életünket, hiszen több területen is gyors és váratlan változásokra kellett reagálnunk.
Nem mindegy milyen tartalmat osztasz meg a közösségi médiában, ha szeretnél elkötelezettséget és reakciót kiváltani a célközönségedből. A trendek irányt mutatnak, mi pedig összegyűjtöttük neked a 3 legfontosabbat.
Szinte még sose volt annyira aktuális a közösségi média kommunikáció és annak tudatos használata mint most. 2022 a változások éve, és a siker kulcsa az átgondolt social media stratégia és közösségépítés lesz.
Ebben a cikkben olyan marketing és marketingkommunikációs példákat hoztunk Nektek, amelyek valamilyen szempontból a mi érdeklődésünket is felkeltették, vagy már régóta figyeljük az adott cég/márka ilyen jellegű tevékenységét. Példáink nagyobb része kifejezetten a 2021-es évre vonatkozik, de olyanok is vannak, amelyek már régebbre nyúlnak vissza
Általánosságban elmondhatjuk, hogy a magyar üzleti és felhasználói réteg késve találkozik a világ vezető közösségi oldalainak híreivel. Nézz rá cikkünkre és vizsgáld velünk a nagy világ híreit!
A vállalatok jelentős része napjainkban is még a termék oldaláról közelíti meg a márkák kommunikációját, miközben a fókusz már nagyon rég átterjedt a fogyasztó oldalára. Ezért érdemes megfontolni, hogy milyen érzelmek és tényezők befolyásolnak egy-egy sikertörténetet.
2021-ben az email marketing továbbra is a leghatékonyabb eszközök egyike a digitális hirdetői piacon bármely iparágat is vizsgáljuk. Elengedhetetlen hogy tudásunkat frissen tartsuk és tisztában legyünk a legforróbb trendekkel, melyek alakítani fogják az előttünk álló év emailes piacát. Ássunk hát együtt a dolgok mélyére!
Ha visszatekintünk 2020-ra, akkor abban mindannyian egyetérthetünk, hogy nem volt túl barátságos hozzánk. Összefoglaltuk, hogyan érezhetjük ennek hatását az online marketingben.